Wyszukiwanie

-

Kategorie
Kontakt

 

OBSŁUGA KLIENTA
Oświetlenie Handlowiec:
(0) 696 434 727
(81) 440 35 95
(22) 398 42 30

ODBIÓR LAMP
Lublin (81) 440 35 95
Warszawa (22) 216 61 77
Kraków (12) 362 44 16
Wrocław (71) 718 16 88
Katowice (12) 632 44 16

 

Telefony czynne od poniedziału do piątku w godzinach 9.00-17.00, poza tymi godzinami prosimy o kontakt z handlowcem

Producenci
Nowości
  • Milagro ANELLO 270  lampa wisząca LED  Milagro ANELLO 270 lampa wisząca LED 93,00 PLN
    więcej »
  • PHILIPS Donne lampa stołowa 36132/38/E27 PhilipsPHILIPS Donne lampa stołowa 36132/38/E27 Philips240,00 PLN
    więcej »
  • Milagro BAMBINO 102 dziecięca lampa wisząca Milagro BAMBINO 102 dziecięca lampa wisząca 102,00 PLN
    więcej »

zawartość koszyka:
0 produktów

łączna cena:
0,00 PLN

kupuję
Bezpieczeństwo


Odbiór w punkcie

ilość produktów:
0 produkty

zobacz
Transport

   

Promocje
  • Kaja Kajtek lampa podłogowa K-MT-201  WyprzedażKaja Kajtek lampa podłogowa K-MT-201 Wyprzedaż95,00 PLN
    więcej »
  • Lis Lighting Largo LED 5306 kinkiet  WYPRZEDAŻ, MEGA CENA! SPRAWDŹLis Lighting Largo LED 5306 kinkiet WYPRZEDAŻ, MEGA CENA! SPRAWDŹ153,00 PLN
    więcej »
  • Kaja Spot K-LS-08-350 listwa  WYPRZEDAŻ, MEGA CENA, OD RĘKIKaja Spot K-LS-08-350 listwa WYPRZEDAŻ, MEGA CENA, OD RĘKI88,00 PLN
    więcej »
Bestsellery

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów.

1. Czy mogę obejrzeć lampy przed zakupem?
2. Kiedy zamówienie jest realizowane ?
3. Jeżeli zapomnę o zapłaceniu zadatku ktoś się ze mną skontaktuje?
4. Dane podane w zamówieniu są nieprawidłowe. Co robić?
5. Kiedy mogę się spodziewać dostawy ?
6. Czy ktoś poinformuje mnie kiedy dokładnie mogę się spodziewać dostawy?
7. Kiedy mogę osobiście odebrać towar?
8. Czy mogę odebrać towar poza godzinami pracy ? W sobotę?
9. Czy mogę ustalić godzinę dostawy ?
10. Co jeżeli nikt nie odbierze paczki (nikogo nie będzie w domu)?
11. Czy mogę umówić się na odbiór paczki poza miejscem dostawy lub poza godzinami 9-17?
12. Czy mogę odmówić odebrania paczki?
13. Czy kurier wniesie moje lampy do mieszkania?
14. Czy towar jest nowy? Czy ma gwarancję?
15. Czy dostanę paragon? FV?
16. Dostałem paragon a chcę FV – co zrobić?
17. Nie mogę zlokalizować paragonu/FV.
18. Dostałem towar niezgodny z opisem (np. inny kolor). Co w tej sytuacji?
19. Kurier przyniósł paczkę w której słychać zbite szkło. Towar jest uszkodzony / paczka jest uszkodzona. Co mam zrobić ?
20. Kurier nie ma przy sobie protokołów szkody.
21. Wybrałam (em) opcję „za pobraniem”. Kurier nie chce okazać zawartości paczki przed daniem gotówki.
22. Chcę zrezygnować z zamówienia. Czy mogę i co mam zrobić?
23. Kiedy i w jakiej wysokości dostanę zwrot gotówki?
24. Towar przeze mnie przesłany uległ uszkodzeniu. Co mam zrobić?


Czy mogę obejrzeć lampy przed zakupem?

TAK, ale tylko część. Posiadamy blisko 10.000 różnych lamp na sklepie internetowym – nie mamy możliwości utrzymywania tak dużych stanów magazynowych. W naszej siedzibie w Lublinie posiadamy kilkadziesiąt sztuk oświetlenia; oddział warszawski to punkt odbioru towaru. Zarówno w Lublinie jak i w Warszawie posiadamy wszystkie katalogi producentów z oświetleniem – chętnie doradzimy i odpowiemy na wszelkie pytania.

Kiedy zamówienie jest realizowane ?

Zamówienie z oświetleniem jest realizowane po jego potwierdzeniu. Potwierdzenie zamówienia następuje po kliknięciu w link aktywacyjny który otrzymują Państwo na swojego maila (maila podanego przy składaniu zamówienia). Dotyczy to zamówień niezależenie od wybranego rodzaju płatności i rodzaju dostawy. Zamówienia na kwotę powyżej 400 pln brutto realizowane są po zaksięgowaniu przez nas zaliczki.

Zamówienia w których wybrana została opcji płatność z góry realizowane są po zaksięgowaniu całej kwoty.

Jeżeli zapomnę o zapłaceniu zadatku ktoś się ze mną skontaktuje?

TAK, nasz pracownik skontaktuje się mailowo.

Dane podane w zamówieniu są nieprawidłowe. Co robić?

W takiej sytuacji należy jak najszybciej skontaktować się nami mailowo lub telefonicznie i podać poprawne dane. Proszę pamiętać że Klient ponosi koszty wysłania paczki na błędnie podany adres.

Kiedy mogę się spodziewać dostawy ?

Część lamp posiadamy na stanie magazynowym, jednak przy kilku tysiącach pozycji nie jesteśmy w stanie posiadać wszystkiego – dlatego część towaru zamawiana jest u producentów. Niekiedy towar zamawiany jest bezpośrednio u producentów ze Szwecji, Niemiec czy Włoch. Dostawa towaru do naszych punktów odbywa się klika razy dziennie. Maksymalny czas realizacji zamówienia (łącznie z dostawą do Klienta) nie powinien przekroczyć 14 dni.
Dokładamy wszelkich starań aby zminimalizować czas dostawy lamp.
Wszelkie szczegóły można uzyskać kontaktując się z nami telefonicznie (numery telefonów znajdują się w zakładce KONTAKT na stronie sklepu).

Czy ktoś poinformuje mnie kiedy dokładnie mogę się spodziewać dostawy?

TAK, zawsze informację taką wysyłamy dzień wcześniej na maila podanego przez Klienta.

Kiedy mogę osobiście odebrać towar?

PO OTRZYMANIU MAILA. Lampy można odbierać osobiście w naszych oddziałach w Lublinie i Warszawie. Informację, ze towar jest gotowy do odbioru Klient otrzymuje na maila. Często nasi pracownicy kontaktują się z Klientem telefonicznie. Towar można odbierać w godzinach pracy naszej firmy 9-17 od poniedziałku do piątku.

Czy mogę odebrać towar poza godzinami pracy ? W sobotę?

Istnieje taka możliwość - należy się w tym celu skontaktować telefonicznie z nami.

Czy mogę ustalić godzinę dostawy ?

NIE, dostawca paczek ma ustaloną trasę na którą nie mamy wpływu; paczki dostarczane są w godzinach 9-17, od poniedziałku do piątku.

Co jeżeli nikt nie odbierze paczki (nikogo nie będzie w domu)?

Kurier może skontaktować się telefonicznie (choć nie ma takiego obowiązku). Nastąpi próba doręczenia następnego dnia. Jeżeli nie uda się dostarczyć towaru będzie on czekał kilka dni w najbliższym oddziale firmy kurierskiej gdzie będzie można go odebrać osobiście; następnie towar wróci do nas.

Czy mogę umówić się na odbiór paczki poza miejscem dostawy lub poza godzinami 9-17?

TAK; w tym celu należy skontaktować się telefonicznie z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego (numer listu przewozowego wysyłamy w mailu w dniu wysyłki paczki) i poprosić o numer do kuriera; następnie skontaktować się z kurierem i umówić się z nim.

Czy mogę odmówić odebrania paczki?

TAK, w takim wypadku towar wróci do nas a Klient zostanie obciążony kosztami transportu (nawet w wypadku kiedy wydaje się że w środku jest np. zbite szkło)

Czy kurier wniesie moje lampy do mieszkania?

NIE, kurierzy nie mają takiego obowiązku. Jeżeli spodziewamy się dostawy dużej ilości towaru dobrze poprosić wcześniej kogoś o pomoc.

Czy towar jest nowy? Czy ma gwarancję?

TAK, wszystkie lampy przesyłane przez nas są nowe i posiadają gwarancję producenta oświetlenia.

Czy dostanę paragon? FV?

TAK, podczas składania zamówienia Klient ma możliwość wybrania czy życzy sobie otrzymać paragon czy FV. Dokument zakupu znajduje się na paczce i jest dobrze oznaczony.

Dostałem paragon a chcę FV – co zrobić?

Prosimy o przesłanie pocztą paragonu wraz z prośbą o wystawienie FV na nasz adres lubelski. Koniecznie prosimy podać kompletne dane do FV. Dokument prześlemy pocztą. Warunkiem jest dostarczenie do nas paragonu do 7 dni od daty jego wystawienia.

Nie mogę zlokalizować paragonu/FV.

Taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko – jeżeli coś takiego ma miejsce wystawiamy dowód zakupu który stanowi podstawę do ewentualnej reklamacji towaru. W tej sprawie skontaktuj się z nami.

Dostałem lmapy niezgodne z opisem (np. inny kolor). Co w tej sytuacji?

Taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko. Proszę ODEBRAĆ LAMPY i skontaktować się z nami telefonicznie. Jeżeli taka sytuacja ma miejsce odbieramy towar na własny koszt i dostarczamy nowy towar także na swój koszt.

Kurier przyniósł paczkę w której słychać zbite szkło. Towar jest uszkodzony / paczka jest uszkodzona. Co mam zrobić ?

Proszę ODEBRAĆ LAMPY; a następnie w obecności kuriera spisać protokół szkody (jeżeli nie jest w stanie poczekać ma obowiązek wróci i podpisać protokół) po czym wysłać protokół mailem na adres sklepu (skan) lub oryginał (listem poleconym) do naszego oddziału lubelskiego. Należy także skontaktować się z nami telefonicznie – numery 24h/7 są na paczkach. Rozpoczniemy procedurę reklamacyjną. Ważne aby protokół szkody postał spisany ZGODNIE ZE STANEM FAKTCZNYM. Prosimy o pełne i dokładne wypełnienie protokołu. Mogą państwo zostać poproszeni o zrobienie zdjęć uszkodzonego towaru.

Kurier nie ma przy sobie protokołów szkody.

Bardzo często kurierzy „zapominają” zabrać protokołów szkody. W takiej sytuacji kurier ma obowiązek dowieść protokół (można go spisać do 7 dni po dostarczeniu towaru).

Wybrałam (em) opcję „za pobraniem”. Kurier nie chce okazać zawartości paczki przed daniem gotówki.

KURIER NIE MOŻE WYDAĆ PACZKI Z LAMPAMI PRZED JEJ OPŁACENIEM. Kurier ma obowiązek przed wydaniem paczki przyjąć należność. Taka procedura jest we WSZYSTKICH firmach kurierskich (nie jest to procedura naszego sklepu). Najpierw należy zapłacić za towar, a dopiero później można sprawdzić zawartość paczki.
Firmy kurierskie stosują kary finansowe wobec kurierów którzy wydaja paczki przed przyjęciem należności.

Chcę zrezygnować z zamówienia. Czy mogę i co mam zrobić?

Można ZAWSZE zrezygnować z zamówienia. Jeżeli paczka z lampami nie została jeszcze przez nas wysłana wystarczy mail z taka informacją. Jeżeli towar został już wysłany a nie dotarł do Klienta proszę odebrać towar i odesłać go do nas na własny koszt warz z dowodem zakupu i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży. (taki dokument jest dla nas konieczny ponieważ musimy anulować paragon na jego podstawie – wymagane dla Urzędu Skarbowego).

Kiedy i w jakiej wysokości dostanę zwrot gotówki?

Zwroty gotówki realizowane są maksymalnie do siedmiu dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia o rezygnacji z zamówienia i dostarczeniu przez Klienta kompletnych danych do przelewu (lub odebrania przez nas zwróconego nieuszkodzonego towaru).
Zwrot gotówki wykonywany jest w wysokości 100% wpłaconej kwoty poza wyjątkami opisanymi poniżej.
Kwota wpłacona minus dwukrotny koszt transportu )*– w wypadku kiedy Klient nie odebrał towaru od kuriera.
Kwota wpłacona minus jednokrotny koszt transportu)* – w wypadku kiedy Klient rezygnuje z zamówienia i odsyła towar nie uszkodzony na swój koszt.
Kwota wpłacona minus dwukrotny koszt transportu)*- w wypadku kiedy Klient rezygnuje z zamówienia i odsyła nie uszkodzony towar na nasz koszt.

)*- koszt transportu określony jest na stronie sklepu; dwukrotny koszt transportu naliczany jest przez nas kiedy paczka idzie od nas do Klienta i od Klienta do nas

Wstrzymujemy zwrot gotówki do wyjaśnienia sprawy w wypadku:
- nie otrzymania przez nas dowodu zakupu (FV lub paragon) wraz ze zwróconym towarem
- kiedy nie posiadamy oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży
- kiedy towar dostarczony do nas jest niekompletny lub uszkodzony lub nosi ślady użytkowania
- kiedy towar dostarczony do nas nie podsiada oryginalnego opakowania (dotyczy w szczególności lamp w których wypełnieniem są specjalnie dla tego modelu formy papierowe lub styropianowe).

Lampy przeze mnie przesłane uległy uszkodzeniu. Co mam zrobić?

Odszkodowanie za uszkodzony towar może starać się TYLKO nadawca. W wypadku kiedy otrzymamy od Klienta uszkodzony towar spisujemy z kurierem protokół szkody po czym dostarczamy go Klientowi który to może się strać o odszkodowanie do firmy kurierskiej. 

Wersja Mobilna
www.skassa.pl www.taniesklepyinternetowe.pl